<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4343022511488508672\x26blogName\x3dI+m+Not+Anyone\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://hanayakahimesun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://hanayakahimesun.blogspot.com/\x26vt\x3d-6218543077424499730', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Sunday, May 13, 2012

OMG !!! EPIC-NESS
THIS IS SO SHOCKING 

My last post was 2 years ago O.O 

and my blog currently only got two follower  HOW SAD !  


anyway ~ i want to start blogging again i dont know why =P 


weeeeee ~~ peace V



Going crazy at...
4:15 AM
Tuesday, February 9, 2010

ahhhh my soo young ssi ~~






damn bad one...missed sooyoung burfday...

KST already 12 ...but malaysia hvn la

LOL!

NVRM !!



re some pic of my shikshin <3














2010 geh =P






soori <3

Going crazy at...
11:27 PM
Monday, January 4, 2010

The 1st day of school






Seriously , LOL

Form 5 ! senior year !

oh no ~ !

OLD!!!

i started to hate writing the '5'

everytime i wrote '5'J

i cannot believe im form 5..

17 !!

my sweet 16 gone ~ =(


and ..

my friend not same class with me anymore

just few ppl i knew in my class..

sadddd wah ~

but luckily im not class with the person i hate tho

!!!!!

the 1st day already got 3 homeworks..

and im not done yet !!!!!

UGH !

promised my mum hav to study hard this year

=X

and diet !! hehehe

keep reminding

yuri's waist yuri's waist yuri's waist

hahahaha!!

yet but...SAD WEH !!!

zzzzzz.. cant talk about snsd anymore =(







nah..

the...

ko ko ma ~~







happy new year ~



p.s im not drunk kid !! LOL!



Going crazy at...
6:38 PM
Monday, December 21, 2009

love FanFiction <3
these days obsessed with fan fiction !! LOL

SNSD and DBSK geh <3<3

plus poppy and bunny is writing them !! OMO !

im so happy that i have such talented frens ( now only know =X )

AND AND AND !

im so sad because i cant go snsd's asia tour in SEOUL ...

ARGH !


JANUARY is CMING !!!

omg...i cant blive it !!

SO FAST !!

fml x 100000

=(




imma going to HELL !!

aigoo ah ~

Going crazy at...
11:25 PM
Friday, December 11, 2009

GRAT!! saranghae ~




their perfomance today...oh nop...yesterday..now it's already 1.30am!!







OMG ~ my Kwon seobang !! <3<3<3 and and and SooYoung unnie !! <3>




hehe..random post ~

Going crazy at...
1:19 AM
Sunday, December 6, 2009

the YURISM again ! =D



watched this video just now ~

<3





Going crazy at...
11:30 PM
Saturday, December 5, 2009

YURISM !!


HAPPY BRITHDAY TO MY YURI AH ~

age 20 d ~~

not getting old of cuz =D

weeeeeeeeeeee~


hope her group SNSD bcome more famous and very famous

yuri ah yuri ah <3




<3

omo ! so pwetty






nice legs =D






awww~ <3



<3<3<3


YulTI ~~ sweetttttttt



and



owh, this is ntg related about yuri..just added it cuz my pany VERY PRETTY! the left one i mean







here comes the power of 9 ~~ mwahahahahaha



almost 12 le~

wanted to finish this post b4 12am

kekke...

again ~

happy birthday to my yuri ~ =P





Going crazy at...
11:31 PM
Wednesday, December 2, 2009

LMAO ...umma / dongsaeng


Seriously...

when bunny saw this..

she would probably kill me for this.. *i guess*






i think that i confused our dongsaeng Ying about...

the correct meaning of Umma / Omma

dont you think Umma / Omma sound alike to ah ma ? which means mother...

and the exactly meaning of Umma / Omma is...

yes MOTHER!!

I've been calling Bunny omma ...and we told bunny that word stands for younger sister =X

but she believed us LOLX





sorry ya bunny =P





oh..and i posted this post that sudden bcuz the end of the conversation btw me n bunny...

i said : must complete ur side bar of ur blog tmr ya umma =D
she replied : yes unnie

LOL! ...i cant stop laughing tho ==

even i m typing this post LMAO!!




let me explain some korean's word here LOL

if not u will blur when u read my post without this =D


Unnie = a younger girl calling a older girl ..which means sister la
Dongsaeng = younger sister or brother ..mean didi and mei mei
Umma / Omma = mother



*******





and im going to influence more of my frens.. hehe

the POWER OF 9 !!!

without 9 , we're NOTHING!

hwaiting !!!~ <3

Going crazy at...
11:43 PM
Monday, November 30, 2009

GOSH !! Finally ~ =D






Yipee ~~


i...

finally

changed my blog's skin LOL!

very very very mafan ==

cause have to re-link my babies LMAO

if i forgot to link u ~ please tell me ya ~

and sry for that =X





so the theme is...obviously la...

SNSD ~ aka Soshui aka girl's generation

actually i tak mao this theme geh..

but i saw this cute cartoon of snsd

awwww LOVE IT VERY MUCH ~

so...

i used it =D




and i think unnie er is gonna curse me LOL!








Going crazy at...
2:53 PM
Sunday, November 15, 2009

<3 one
lol.... we like steambot ...

yea...we go there everyweek...almost everyweek LOL ..

and i dunno y...cause we haf no place to haf out supper =P




21/9/09

























the other day...

6/11/09






















c... LOL! the same place...

probably the tauke can recognise us d =P




10/11/09


last day for our FINAL EXAM ~~ YA HOO ~

excited man..

but...second thought ..going to form 5 d...HAIZ

SPM wooorrrhhh

haiz...

and i took some pic that morning =D

almost one year d...but m text book look soo...NEW XD

like nvr use dao jiang hahahah

u see ...










END



i lazy to blog one by one..lazy nia =P

now kiat and wan er starting to play maple d LOL!

private server lah =D

so i mah join la..fan zheng holiday so sien =P

HAPPY HOLIDAY GUYS ~

enjoy ur form 4 holidays..

when u r form 5..there no such things call lazy XD



Going crazy at...
8:10 PM